Alla inlägg under februari 2008

Av Nettan - 16 februari 2008 14:29

Ja, det går väldigt seeegt idag, vet inte riktigt varför men kommer lixom inte igång riktigt med städandet och bakandet.


Har iaf haft besök av sessan :)

Här ligger hon i kusinens säng och tittar på tv.

Fattar inte vart 10 veckor har tagit vägen, på tisdag är det 11 veckor, fy vad fort tiden går.


Nä, nu ska jag ta ett ryck och iaf damsuga köket.

Av Nettan - 16 februari 2008 09:12

får det bli idag. Maken är i Sala och spelar, stora sonen hos flickvännen i Bro så lilla sonen och jag är ensamma och skall städa och fixa lite här hemma. Blir nog att vi bakar lite oxå.

T åkte vid 7.30, då var jag redan vaken, försökte somna om men det gick inte så det var lika bra att gå upp. Har suttit i köket vid datorn, druckit rött the och lyssnat på Ring så spelar vi på radion, har även hunnit sätta på en diskmaskin och en tvättmaskin.


Tänker även kolla livescoren från Eva turneringen under dagen oxå, kanske kanske att jag åker och spelar en gång till i kväll klockan 20, vi får se?


Hoppas även att jag kanske får ett litet besök av fasters underbara Sessa idag....



Av Nettan - 15 februari 2008 23:40

Har precis kommit hem från Högdalen nu, har varit där och spelat en bowlingtävling. Skit kul var det, just nu ligger jag 9:a av 12 som går till final men tyvärr så är det 4 starter i morgon så det hinner ändras....

Är i alla fall JÄTTE nöjd med mitt spel, måste bara bli bättre på att spärra, hade 10 miss på 6 serier, INTE bra!

I min start idag så kom jag faktiskt 3:a i hcp klassen, det är inte dåligt för att vara mig. En väldigt viktig sak som jag har märkt är att det till stooor del beror på mina nya glasögon, vet inte riktigt varför? Kanske att jag inte blir lika trött i huvet eller nåt?


1.Right-handedTapio, Fannie BK Linnea  1300 

2.Right-handedThell, Viktoria Tranås AIF BK  1236 

3.Right-handedHallberg, Anetthe BK Mistral  1231 

4.Right-handedLönnqvist, Rose-Marie Älta IF  1216 

5.Right-handedMyrén, Åsa Sundbybergs IK  1193  

6.Right-handedStigell, Pia B-K Eva  1187 

7.Right-handedEkengren, Joy B-K Eva  1158 

8.Right-handedHansson, Ulla B-K Eva  1157 

9.Right-handedWester, Natalie BK Eva  1147 

10.Right-handedAhlquist, Therese BK Ön  1134 

Tog bara med de 10 första på listan, men visst ser det bra ut? Och det är på 6 serier.


Men DU Lillebror, jag är grymt besviken över att du suttit och kollat livescoren UTAN minsta lilla kommentar NÅGONSTANS!!!!!

Av Nettan - 14 februari 2008 21:31

Åhhh, är så glad nu... Har precis pratat med min gamla underbara vän LINA från Glimåkra! Det var jätte länge sen och jag blir så glad av att prata med henne.


Saknar dig vännen!

Av Nettan - 14 februari 2008 20:52

Fick ju faktiskt blommor av min underbara man idag!


Han som aldrig kommer ihåg sådana här dagar!

Av Nettan - 14 februari 2008 20:39

eller?

 Igår mådde jag i alla fall PYTON, mådde illa från att jag vaknade tills jag somnade på kvällen. Åt 2 bananer, ½ apelsin och en halv korv med bröd under hela dagen, gick sen och la mig vid 18!!!! Låg och kollade på tv, sov mellan 19.30-20, tittade på Men in trees till 21 och sov sen till 06 i morse.

Idag har jag mått hur bra som helst, länge sen jag mådde så himla bra faktiskt, hm.... konstigt!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hade även besök på jobbet idag av min svägerska och min lilla underbara Sessa! Det var jätte kul och det var en MYCKET stolt faster som visade upp underverket för alla! Jätte kul oxå att C kom och fick se hur vi har det på våran stuga, hoppas hon kommer fler gånger! Och eftersom jag vet att du läser här så, det gör du väl?

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ja men just det ja, TAPETERNA är ju uppe nu i köket!

Före: (fast med lite spackel)


Efter:


Är ju inte 100% nöjd visserligen, tapeterna är verkligen jätte snygga men jag har lite svårt att vänja mig vid att de blev grå istället för bruna som jag var inställd på, men men... det är ju faktiskt inte så världsliga saker.....


Av Nettan - 14 februari 2008 20:34

På alla hjärtans dag!!!!

Av Nettan - 11 februari 2008 21:30

Ja, så kommer då fotot med mig och mina nya glasögon...

Kan bara säga att en helt ny värld har öppnats för mig, jag slipper kisa hela dagarna, jag ser på långt håll, tv´ns text är klar och tydlig och jag kan köra bil i mörker/skymmning utan att vara en trafikfara! Sååå härligt!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards