Alla inlägg under februari 2008

Av Nettan - 17 februari 2008 10:03

på mig själv och mitt himla velande, att det skall vara så svårt att ta beslut ibland, ja ja... 8 poäng är väääldigt nära och jag är ändå super nöjd med mitt spel, nog tjatat om detta nu. Ska iaf kolla in finalen via webtv.


Har suttit här i ett par timmar nu och druckit mitt nya favorit the, det är så himla gott och ersätter även mitt morgonkaffe behov!

Friggs Rött te orientalisk kanel *mums*


Nu är även två stycken kakor bakade, blev ju inte så mycket av det igår.En kardemummakaka och en chockladkaka.


Även städningen skall jag och lilla J ta hand om nu, maken är iväg (idag igen) och spelar fotboll denna gång. Jobbet hans har tydligen någon turnering runt om i världen faktiskt så vad jag har förstått så det lag som vinner får åka och kolla EM eller VM kval eller vad det var.

Av Nettan - 17 februari 2008 00:00

Ja, man får ju faktiskt inte svära hur som helst....


Men nu ångrar jag ju mig för att jag inte åkte och spelade sista starten,

JAG MISSADE FINALEN MED 8 J...A POÄNG!!!!!!!

En fucking ,satans liten spärr till igår så hade det varit klart!

9 miss på 6 serier är bevisat nu alldeles för mycket!

Av Nettan - 16 februari 2008 21:19

Vilka går vidare?


 Till final är:

Låt nr 6 - Förstod det!

Låt nr 5 - Tack gode gud! att det inte blev nr 7!! 


Andra chansen är :

Låt nr 1 - jaha....

Låt nr 8 - VA! Trodde de skulle gå direkt till final!!!!!


Vet inte vad jag hade gjort om nr 7 hade gått vidare!

Av Nettan - 16 februari 2008 21:02

Vilka går vidare?


Låt nr 8, 5, 1, 6 och.... nr 7!!!!!!!!!!!!!!!!!! What a fuck!!!!!!!!


Vart tog Alexander vägen?????????

Av Nettan - 16 februari 2008 20:49

Ja, vilka går vidare nu då?

Om jag får bestämma så går låt nr 4, 5, 6 och 8 vidare, någon 5:e låt finns inte för mig men om jag måste välja så blir det låt nr 1.

Andra chansen blir låt nr 4 och 5. Och direkt till Globen går nr 6 och 8.

Av Nettan - 16 februari 2008 20:14

Låt nr 1: Ola - Maken ropade från undervåningen och frågade " det här är ingen låt som är med och tävlar vá?" - Jooo, svarar jag.

BETYG: Blääääää


Låt nr 2: Lasse Lind - ???????, vad är detta????? Maken låter bättre när han sjunger på lokalpuben!


Låt nr 3: The Nicole - Hörde när hon pratade på radion idag, det räckte.... Kan hon ta ut tampongerna ur näsan när hon skall sjunga?


Låt nr 4: Alexander Schöld - Mycket trevligt utseende iaf! Bästa låten hitills tycker jag.


Låt nr 5: Rongedal - Höga förväntningar.... Nja, vet inte riktigt...Ska nog hålla sig till underhållningstv kanske. Men sångröster har de ju iaf. Men låten suuuuger!


Låt nr 6: Sanna Nielsen - Fint med alla tändare. Sjunga har hon ju alltid kunnat. Låten?.... Jooo, den var bra!


Låt nr 7: Andra generationen - URSÄKTA, VAD ÄR DETTA??????????? TA BORT DEM NUUUUUUU!


Låt nr 8: Johnsson och Häggqvist - Nu då??? Är väl favorit tippade eller? Ja, det är väl skillnad på rutin och rutin vá? Spelar nog ingen roll hur dom sjunger, tror de går vidare iaf. Men visst är låten bra, tycker iaf jag.Dem vill jag ha med till Globen!!


Av Nettan - 16 februari 2008 18:51

jag åker INTE och spelar en gång till, även fast jag har lust. Orkar helt enkelt inte det och lilla J har pratat hela dagen om "mys i soffan kväll" så nu skall jag blanda dipp och hälla upp chipsen, godis var jag ner till centrum och köpte innan middagen. Visserligen är första pris i finalen i morgon 7000 kr men det skulle vara väldigt optimistiskt att ens tänka på de pengarna. Men det skulle ju inte vara helt fel att bara få 7000 sådär.


Vem vet, vi kanske hörs igen efter att melodifestivalen har varit, och det kan ju bara inte vara FEL låt som går till Globen idag igen.

Av Nettan - 16 februari 2008 16:32

kan inte bestämma mig för hur jag skall göra! Stanna hemma och mysa i soffan och kolla mello, eller åka och spela re-entry kl 20????? Ligger just nu på 13:e plats där 12 går vidare till final....Åhhhh... jag HATAR när jag är så här velig!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards