Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Nettan - 1 mars 2011 22:31

Nu måste det hända nåt roligt!

Tycker så synd om lillprinsen som varit sjuk så länge nu och när han äntligen blir frisk blir jag dålig och inte är på nåt tophumör precis. Det enda roliga han fick göra under de två dagar då pappan och han varit lediga nu var att få spela bowling igår och så lite lite idag med. Jo men just det, han fick ju gå till frisören oxå , det måste ju vara precis det man vill göra på ett sportlov.... eller inte kanske!  

Men på fredag, DÅ ska vi göra nåt kul, då ska jag och han åka på kryssning, visserligen bara över dagen men det är nåt vi verkligen ser fram emot, bara han och jag! Det ska bli hur mysigt som helst och guuud vad jag längtar efter buffén på hemvägen. Vi ska dricka goda drinkar i baren, spela på enarmadebanditer, dansa och sjunga och bara mysa mysa och mysa. Självklart så måste vi ju shoppa lite oxå :-)



Så nu räknar vi dagarna till det är dax men inser att vi nog måste ta med lite läxor oxå att göra, det blir ju en hel del man kommer efter med när man varit sjuk så länge...

Kameran skall jag sätta på laddning nu så jag kan fota, fota, fota och fota!!!!

 

I morgon väntar jobb för mig coh fritids för prinsen.


Av Nettan - 1 mars 2011 00:01

Har precis haft ett samtal med en vän, det första hon gör är att genomskådar mig så när hon ställer en fråna ignorerr jag den...

Hon frågar då om jag missat frågan eller inte vill svara på den... Den här vännen som jag egentligen i´nte trott att jag känner så väl har här och nu precis sett rakt igenom mig!! Det går några rader i fb chaten (här kör vi inga tidsperspektiv) och jag frågar hur HON mår egentligen???

VARFÖR frågar vi inte oftare om hur vänner mår och om vi kan göra nåt? Hur mycket kan det ta av din tid???


Visserligen har jag INTE mått bra på sista tiden men NU ska jag börja fråga HUR min omgivning mår!!!


Alla kanske vi mår dåligt, men tillsammans är vi starka!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards