Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Nettan - 24 februari 2011 21:50

Är vi för lyckiga, är det för att vi snart har nåt att fira, är det för att allt bara rullat på, eller har vi det för bra???

Ja man kan verkligen undra, eftersom vi nu har VABát mer än vi har jobbat och nu när prinsen är hos farmor så ska JAG börja må piss... Inte direkt nåt som finns i mina planer, i morgon har jag specialpedagogmöte, det är min stägning och på lördag har vi returmatch mot Stånga fast i våran hemma hall! På kvällen ska det mysat till 1000 med bästa Malin, pizza, öl, melodifestival och pyjamas!!!!

Kan inte bli en mer perfekt lördagkväll efter en seeeen match. Och så ska jag gå och börja bli sjuk - NEJ TACK, något jag verkligen vägrar!!!


Och på söndag ska vi fira lilla (eller kanske stora) Amelie som har fyllt 18 år!!! Då kan jag inte heller vara sjuk och i nästa vecka är det fullt upp då med och det passar inte där heller att vara sjuk!


Nu är jag i alla fall klippt och färgad, - JAAA, JAG ÄR RÖDHÅRIG kan man säga! Ska försöka fota någon dag så ni får se!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards