Direktlänk till inlägg 15 november 2009

MIN födelsedag!!!!

Av Nettan - 15 november 2009 00:01

Ja, idag har jag faktiskt fyllt år!!!


Dagen kunde väl ha börjat bättre, men det orkar jag inte skriva om här.


Hade match på Lidingö som vi efter mycket om och men vann tillslut. Och jag var lagbäst!!! Alltid något!


Hade släkten här på middag, jätte trevlig och mysigt. Farfar som alltid äter som en myra åt 3 portioner!!!


Har fått massor av fina presenter idag, men den bästa, den allra allra bästa bestod av ORD! Dessa ord...



"Idag känner jag en värdefull person som fyller år. Jag hoppas du får en riktigt fin födelsedag, med lagom av allt :)

 

Det är med handen på hjärtat jag ska beskriva den här personen och dens mening i mitt, vårt liv..

 

Jag lärde känna dig för väldigt många år sedan, när jag bara var ett barn. Och under alla dessa år har du verkligen växt fast i mitt hjärta, du har en stor plats i mitt liv och det kommer du alltid ha oavsett vad som händer. Du är en av dom ärligaste personerna jag känner, du lindar aldrig in saker och ting för att det ska låta bra. Du står för allt du någonsin sagt eller gjort. Du är öppen, lättsam och väldigt lätt att umgås med. Du har ett stort hjärta, där dom som är värda en plats finns. Du öppnar upp dig själv och ditt hem för människor du älskar och tycker om, hos dig känner man sig alltid välkommen och omtyckt. Du tvekar aldrig på att ställa upp, stötta och hjälpa andra oavsett hur tungt du har själv. Du är världsbäst på att lyssna, men du tvekar inte på att ta plats när du själv behöver rensa hjärta och hjärna med tankar och funderingar, det är bra. Jag tycker om att du alltid lyssnar på mig och jag tycker verkligen om när du pratar med mig, låter mig vara en del av dig och ditt, ert liv. Du är sällan arg och grinig, du stålar för det mesta av glädje och livslust. Du får andra glada, du är omtänksam.

 

Du är inte bara en bra vän, du är en oerhört underbar fru och en väldigt fin mamma. Du är verkligen värd allt och lite till. Ditt liv ska vara fullt av glädje, kärlek och lycka - annars är det fel. Väldigt fel, du är värd det. Du förtjänar att må bra. Du är en av dom finaste människorna jag känner.

 

Jag älskar dig.

 

Grattis på födelsedagen, Nettan!

 

 Det var det finaste och bästa jag någonsin har fått!!!

 

Är jag verkligen värld att få dessa ord?????

 

 

Tusen tusen TACK alla ni som fått denna dagen till att bli det den har blivit!!!

 

 

 

 

 
 
Mariina

Mariina

15 november 2009 08:02

Hej! hjälp vilken vacker blogg du har! grattis på födelsedagen.
/ Mariina.

http://http;//www.freedreams.se

 
Marlie

Marlie

15 november 2009 10:28

Jag blir glad å läsa att du faktiskt är nöjd med din födelsedag hjärtat, trots muppbeteende.

Det ska bli så himla mysigt idag, äntligen. Går alldeles för långt mellan gångerna.

Ses sen. Kramar!

http://marliie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Milla

15 november 2009 21:16

Tack för dom orden. Dom värmde oerhört.
Han hade lite feber nu ikväll,men inte mycke, jag hoppas han är feberfri imorgon. Men jag har ju ledigt i 3 dag,men enheldel jag skulle behöva göra.
Jag vårat vatten har nog frysit eller annars sluta rinna och bara fylls på.
Tack för att du finns.
Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards