Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Ny vecka i morgon igen...

Av Nettan - 8 november 2009 21:33

Usch, gud så fort dagarna går...

Vill verkligen inte att helgen ska vara slut redan, som tur är så går veckorna fort de oxå så snart är det fredag igen!


Spelet idag gick inget vidare, för många hål, miss och för mycket dåligt/okoncentrerat spel...


Var över en snabbis till pappa och "firade farsdag", sen bara varit hemma och softat.

Kollat på Ensam mamma söker, åh så romantiskt och helt rätt val av mammorna, till och med så man fällde en och annan tår under programmet.


I morgon skall vi kolla finalen i Hovslaget, tisdag så fyller farfar 87 år, onsdag träning, torsdag fortfarande ? och fredag blir det planering för födelsedagen på lördag. Meddelade idag att jag kan spela mot Ön kl 11, men matchen som är 16.20 hoppar jag gärna över OM det inte krisar förståss, då ställer jag självklart upp och spelar...

 
 
Ingen bild

Elin

8 november 2009 23:09

Jag tyckte det var kul att spela iallafall,det blir mycket bowling ihop just nu...3 helger i rad,hur ska detta sluta???

Kram

 
Ingen bild

Mia

9 november 2009 16:27

Hej Nettan!

Om du undrar var mitt inlägg + din kommentar tog vägen häromdagen, så blev det massa tjafs med "papa", så jag fann för gott att radera allting den dagen! Men jag läste ditt svar, och tackar så mycket! :-)

Ha en fin kväll!

Kram Mia

 
Marlie

Marlie

10 november 2009 14:38

Snart är det din tur att fylla år - hur, var och när firas du? :) Finns det tid o möjlighet för oss att titta förbi i helgen? :)

puss

http://marliie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards