Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Äntligen fredag!

Av Nettan - 16 januari 2009 21:43

Och jag har träningsuppehåll idag!

Har faktiskt varit så himla seriös så att jag har spelat bowling 4 dagar i rad!

Är inne i en period när mitt spel inte fungerar över huvud taget... Men igår var min käre make med mig ner och det funkade faktiskt lite, lite bättre så vi får väl se på söndag när det är liga igen...


Vardagsummet är "funktionsdugligt" så det står lite stilla just nu (så typiskt för fam.H), bara allt är OK så stannar allt upp... Har iaf spikat upp lite inramade foton idag. Om två veckor får vi lägga på matta på det nyslipade golvet så den skall snart inhandlas.


Pratat med världens bästa Marlie idag och vi har bestämt att de skall komma hit nästa lördag, DÅ blir det triss och stege så det heter duga.

Håkan och Stina, vill ni oxå vara med?????


Pratade även med L idag, nu flyttar hon snart och det känns SKIT konstigt.... Även fast vi inte umgås dagligen så är den nya staden jätte långt bort och jag kommer SAKNA HENNE jätte mycket iaf!!!!!!!!

Kraaaam på dig vännen!!!!

 
 
Marlie

Marlie

16 januari 2009 22:05

känner igen det där med att saker och ting stannar upp när det är OK, hela min familj är också en äkta familjen H :)

http://nogg.se/marliie

 
Ingen bild

Milla

16 januari 2009 23:25

Ja, vi kommer att kolla när Hovet spelar, jag kommer även att vara ner på res lagets liga. Vi har en debutant med, Fanny heter hon.
Jag har pratat med Marlie jag med idag, skitkul.
Vi fick inte veta något idag, vet inte vilken tid det skulle beslutas, men jag är rätt så säker endå RW.

Kramar lilla jag

 
Carina

Carina

17 januari 2009 01:08

Men såna är vi också, bara dte funkar så stannar allt upp sen och man vänjer sig vid att det ser ut som det gör, man ser inte det ofärdiga till slut.
Slut är jag iaf så nu ska jag nanna kudden, natti o kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Marlie

Marlie

17 januari 2009 08:04

Vad gör en underbar familj i Hässelby idag? =)

http://nogg.se/marliie

 
Jessisa

Jessisa

17 januari 2009 08:16

Köp tyg, stoppning och låna mig din maskin så ska vi nog kunna göra en dyna.

Jag ska åka och träna nu, vattengympa.
Allt flyter så bra nu, med mat och vikt.
Så det går ner åt faktiskt.
Rökningen funkar också bra!!!

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia B

17 januari 2009 13:29

Heeeej!

Måste bara meddela en sak...lite onödigt vetande som du kanske redan har läst.

Du vet Anne Heche, som spelar huvudrollen i "Men in trees", väntar barn med snygg-Jack...i verkligheten!
Lite kul kuriosa sådär.... :-)

Förresten....det blev skitsnyggt i vardagsrummet! Spisen blev verkligen omgjord, toppenbra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards