Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

ÄÄÄÄntligen!!!!!

Av Nettan - 11 januari 2009 20:56

Har vi ett fungerande vardagsrumm IGEN!!!


Håkan har varit helt fantastisk och gjort ett kanonjobb! Han har varit här varje dag i flera dagar nu och jobbat så NU är det färdigt!!

Förutom ekmöblerna som jag skall beställa om en vecka, ett nytt soffbord skall inhandlas och en matta (som vi inte får lägga på förrän den 2/2)...


Om ni tittar på tidigare inlägg så ser ni hur spisen såg ut innan.



 Vi har beslutat att behålla den gamla soffan, den är ju faktiskt väldigt fin och dessutom så himla skön! De svarta ramarna skall bort och dit skall ekramar med förstoringar i svartvitt från mina egna foton...



Nya ekhyllor!



På denna vägg kommer vittrinskåpet att stå, 190*40*40, baksida och ovan/underdel i ek, resten glas.



En fönsterbräda har valts bort för att soffan inte skulle ta för mycket plats för fönstret. Nya blommor och nya krukor har inhandlats + nya gardiner (som ej är stukna eller upplagda ännu).




Jag är så himlans nöjd med mitt nya vardagsrum och bara längtar tills de nya möblerna och mattan är på plats, är allt lixom klart!

 
 
Ingen bild

Mia

11 januari 2009 21:18

Men vad fint ni fått det! :-)

Kram Mia

 
Ingen bild

caramia122

11 januari 2009 22:09

Så himmla fint ni har fått det .
kram kram

 
Ingen bild

Bror

11 januari 2009 22:14

Jättefint!!!!

När ska vi byta????

 
Marina

Marina

11 januari 2009 22:16

Wow va snyggt!!!!
Kram M

http://www.minakanel.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

11 januari 2009 22:20

Men jädrar så snyggt det blev!
Superduper och jag tycker att de
svarta ramarna är skitsnygga precis
så som de är faktiskt!
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
åsa

åsa

11 januari 2009 22:36

Så himla fint och du, det blev bra med brun tapet. Vi har målat rummet i källaren som ska bli arbetsrum. Hittade en plast matta på Ellos på rea och gissa vilken färg jag sneglade på.... men dottern tyckte att grått hade varit bättre och kanske har hon rätt. Trotts allt ligger det ju samma färgskala. Har ni hittat matta?

http://www.galanthus.blogg.se

 
Åsa

Åsa

11 januari 2009 22:38

Jag igen... glömde... jag jobbar som barnskötare och gjort i hundra år, nu pluggar jag på 1/2 på fart distans i Växjö till Lärare mot fritidshem (fritidspedagog) Nu har jag bara 3 1/2 år kvar.

http://www.galanthus.blogg.se

 
Nettan

Nettan

11 januari 2009 22:43

SNYGGT !
Och snyggare blir det antagligen med nya möbler, gardiner och prytlar !

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

11 januari 2009 23:50

Ser kanonfint ut. Jag tar med mig liven och kommer över någon dag. Kan kanske ta en sväng förbi efter ligan på lördag.

Många kramar vännen

 
Ingen bild

Jessisa

12 januari 2009 08:06

Det blev jättefint, förstår att du blev nöjd.
Tobbe ser också ganska nöjd ut på bilden.

Förlåt att jag var lite kort här om dagen, men det var så rörigt med allt och alla.

KRAM

 
linnsan

linnsan

12 januari 2009 21:10

shit vad snyggt det blev..ooh vad kul och få inreda när man inte behöver tänka så mycket på pengarna :)

http://linnsan77.bloggagratis.se

 
Marlie

Marlie

14 januari 2009 10:02

Gud vad härligt att det är klart! Riktigt fint blev det, ska bli roligt att se det med dom nya möblerna snart.

Vi saknar er!! Och undrar om vi ska försöka styra ihop någonting snart? PUSSAR!

http://nogg.se/marliie

 
Lina

Lina

14 januari 2009 22:39

Det blev ju kanonsnyggt!! Det är ju så härligt när man blivit färdig med ett projekt!
ps Japp de var inhandlade på G-kås ;)

http://morgonkaffet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards