Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Fullt upp hela dagen...

Av Nettan - 4 januari 2009 16:28

Ja du Nettan, du är inte den enda som inte har hunnit suttit vid datorn idag.


Mannen åkte iväg vid 10 för att spela bowling, Jonathan och jag låg kvar i sängen ett tag och kollade på slalomen.

Gick sen upp och kände att nu får det vara NOG, måste bara få städa nångonstans mitt i all röra. Köket såg ut som ett bombnedslag! Nu efter ett antal timmar med skurande, plockande och fejjande så skiner köket!

Har till och med skurat skåpluckorna med en blandning av vatten och amoniak, så vita har dom nog inte varit sen de var nya för 10 år sen *skratt*.


Julgardinerna är nedplockade, adventsljusstaken utbytt med sin ordinarie lampa och blommorna har fått bytit från sina röda julkrukor.


Även lilla toaletten har fått sig en rejäl omgång så nu längtar jag tills vardagsrummet är klart och vi kan få skura hela huset!


Ikväll skall målaren komma och styrka på taklisterna en sista gång och snickeriet runt fönstrerna, när det är torrt så hoppas jag att vi kan börja tapetsera i morgon...


Tänker på dig Linn och du skall se att allt löser sig till slut! *kramar om*

 
 
Nettan

Nettan

4 januari 2009 16:51

Håller fullkomligt med dig - kroppen känns som om man varit med om ..... en bilolycka eller nått. Nu får det vara nog för idag.
Puh !

Ha en jättebra söndagskväll !

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

linnsan

4 januari 2009 20:02

tack vännen för att du stöttar mig...kram

 
Ingen bild

Mia

5 januari 2009 10:34

Hej Nettan!
Jag vi har vår lägenhet högst upp i samma rad som de bodde. Precis likadan planlösning. :-)

Kramis Mia

 
Jessisa

Jessisa

6 januari 2009 13:30

GRATTIS till vinsten.
Det blir ju otroligt bra nu när du ville köpa andra möbler, tänk på vilken soffa du kan få............

http://jessisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards