Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Nettan - 13 maj 2008 17:49

jag som verkligen trodde att sommaren hade kommit, vad fel man kan ha. Det är svinkallt på fm när vi är ute på gården med barnen och inte är det så himla mycket varmare på em. Men man känner att solen iaf tar lite grann och lite färg har man nog fått på kinderna.


Har egentligen säsongens sista träning i kväll men tror inte att jag skall spela, kommer nog åka ner iaf men sist jag tränade fick jag så himla ont i axeln IGEN, har KM på lördag i Eskilstuna så det är synd att träna sönder sig ännu mer. Men som sagt, åker ner för att lämna lite urvuxna gummistövlar till en lagkamrats son.


PISS, i skrivandes stund så börjar det REGNA!! Blääääää, vill ju ha SOOOOL och 30 graders värme NUUUUUUUUUUUUUUUUU!


Pratade med min chef idag, det visar sig att jag kommer få lite andra arbetsuppgifter utöver mina vanliga. Killen jag har hand om skall få ett syskon i aug-sep så då kommer han bara gå 30 tim/veckan och det tänker jag då INTE gå ner till, men nu så skall jag få göra lite annat och det skall bli super kul!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards