Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

Läkarbesök

Av Nettan - 15 juli 2008 10:02

Hade ställt klockan i morse för att se hur det var med ryggen om jag skulle behöva åka ner till "lillakuten" som det heter här i Å-berga. Kan säga att jag INTE hade behövt ställa klockan för jag vaknade redan före 7 av att jag hade så ont. Det var bara att gå upp och göra sig iordning och vid 7.20 körde T ner mig. Det var nr lapps system men de sattes inte ut förrän vid 7.45, som tur var så var det bara 6 st före mig, men sen kom det MASSOR med folk.

Jag kom iaf in och fick träffa en helt underbar läkare, tänk om vi kunde ha sådana hemma i stan oxå...

Jag fick voltaren och citodon + att hon sjukskrev mig i en vecka. Det betyder alltså nu att jag har nästan 2 veckor semester kvar när jag kommer tillbaka till jobbet eftersom jag sjukskrev mig själv i förra veckan och så nu en vecka via läkaren...

Men jag hade ju hellre inte haft ont i ryggen och haft "riktig" semester i stället.

Jag blev ordinerad aktiv vila, hm... Och jag får absolut inte diska eller damsuga! Tur att man har en underbar man då som nu får sköta den biten.

 
 
Marlie

Marlie

15 juli 2008 13:32

Låter verkligen inge vidare med er rygg! Hoppas lite piller och vila hjälper så ni kommer iväg nästa vecka.. :)

Det är bara på botten just nu, jag och Mattias är inte på topp. Har ingen lust att ta allting här, öppet för allt och allla.

KRAM!

http://nogg.se/marliie

 
Ingen bild

Milla

15 juli 2008 21:43

Ja, du får endel poäng när du hade Bajen seger. Jag hade lika men jag får endel poäng jag med. Jag hoppas att tabletterna hjälper och att du får njuta av sista veckorna av din semester.
Kramar från lilla mig!!!

 
Ingen bild

marraj

16 juli 2008 20:27

Kram på dig o kry på dig!

 
Loppan

Loppan

24 juli 2008 11:24

Skönt att du fick en bra läkare.. sånt är ju så viktigt..

Kraaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards