Direktlänk till inlägg 10 juli 2008

Sooooooooool

Av Nettan - 10 juli 2008 21:19

Ja, idag har vi haft sol hela dagen, sååå sköööööööönt!

 Var nere vid bryggan en stund mitt på dagen och sen har vi bara slappat och haft det skönt. Eller, vi har varit en sväng till soptippen och kastat massa skräp oxå, snacka om skillnad på personal mot tippen hemma. Tjejen här var hur trevlig som helst och mycket hjälpsam. Är det sån skillnad bara för att man är på "landet"?


Har även varit och handlat allt för morgondagen, tänk... för 18 år sedan vid den här tiden mådde jag såååå illa och jag fattade inte varför? Vid 23.05 fick jag magknip och gick på toa,men det kom ingenting..., jag ringde till förlossningen och de sa åt mig att ställa mig i duschen för att se om det blev bättre. Gick och la mig men hade såå ont i magen, ringde förlossningen igen och vid 02.00 var vi inne på SÖS, klockan 03.13 föddes han!

Hur har tiden gått så fort? 18 år!!!!


 
 
Ingen bild

Milla

10 juli 2008 22:14

Dom säger ju att tiden springer ifrån en, det verkar ju stämma :-) Hoppas att ni får en fortsatt trevlig semester.
Puss och kram

 
Carina

Carina

10 juli 2008 22:36

Men tänk att du har så stora barn,
fatta att det betyder att du själv är
en hel massa år då Nettan :-)
Kram på dig!

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingen bild

Jessisa

11 juli 2008 08:36

När du träffa Jimmy, krama om honom från Jessisa med familj och gratta. förhoppningsvis så hinner vi träffa honom när vi kommer.
Appropå att komma.....Har ni haft vattkoppor?
Alfons har väldigt fina prickor på kroppen just nu.

Många kramar
Från Jessisa med familj till Nettan med familj

 
Ingen bild

Nettan

11 juli 2008 11:50

Ja Jessisa, vi har haft vattkoppor! ;)

Kraaaaaaaam

 
Nettan

Nettan

11 juli 2008 22:43

Ja, det är äckligt hur tiden går.
Min dotter fyllde 18 i april och dessutom har jag blivit mormor åt världens underbaraste lilla kille som föddes i februari.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

11 juli 2008 22:58

Ja, jag kommer ihåg i S när T och du skulle åka inlines. Men faaaan va kul det var på den gamla goda tiden.Ibland längtar jag tillbaka som bara den. Ja, det skulle vara kul att ha kommit ut till landet, men det passade inte riktigt den här gången. Hoppas vi kan träffas ordentligt snart.

Kramar i massor......

 
Loppan

Loppan

12 juli 2008 12:47

Här är också sol och härligt idag men har blivit lovade regn framåt em.. ser inte så ut nu men vi får se..

Oj då fort det gick.. Jag hade gärna fått idag.. eller så får det vänta tills på tisdag.. ska knipa igen må du tro..

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards