Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Svårt att sova

Av Nettan - 16 mars 2008 00:39

har jag ju haft i perioder under flera år nu och nu är det en sådan period igen, och jag kan lova att det tar på krafterna... Men men, sova får man göra i graven har jag hört.


Vad har hänt sedan sist då?

Massor och ingenting kan man väl säga, har iaf inte haft tid och ork att bloggat något, känns som om jag inte hinner med mig själv ens just nu.


I måndags spelade jag korpen, och vi vann.


I tisdags var det träning.


I onsdags var jag med Sessan + C på babysim, så himla kul! Hon var super duktig och nästa onsdag ska de dyka för första gången så då skall jag med igen.


I torsdags var jag iväg till ONOFF och köpte ny cd/kassettradio till jobbet, sen ner en kort sväng till bowlinghallen då stora J spelade korpen.


I går fredag, ringde de från fritids och sa att lilla J var sjuk, ringde T så han fick hämta honom. Stannade i centrum på väg hem och handlade, lagade middag och hade sedan mys i soffan med en sjuk liten J.


I dag, lördag hade T match 10.00, jag var då hemma och städade och tog hand om J och sen hade jag match 15.20 mot Rosen från Gotland och VI VANN!!!

Kvällen tillbringades först med lite Yatzy och sen i soffan och melodifestivalen, och visst var det självklart att det för en gångs skull var RÄTT LÅT SOM VANN!!!

 
 
Carina

Carina

16 mars 2008 09:33

Hallo där, varva ner litegranna, låter som det snurrar på lite för snabbt där hemma nu eller.....
De ggr jag sover dåligt är när jag har "stökigt" runt omkring mig, när jag inte riktigt är tillfreds du vet nog hur jag menar.
Jobbet spelar stooor roll för min sömn, är det trasssligt där sover jag helt kasst!
Guuud va jag är hungrig, måste fixa något att stoppa i mig!

Kramkram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Veronica

Veronica

16 mars 2008 20:51

hej gumman! jag håller med dig om att det var RÄTT LÅT SOM VANN!!!!! sjukt bra låt men det var svårt att veta innan juryn hade gett poäng tycker jag men det var kul att det var så många bra låtar med :0)
Såg dig snabbt i hallen i dag gick tyvärrr inget vidare alls för mig...så arg!! killen jag fick i sista hade varit lite sisådär halv kass som jag så jag tänkte att om jag skärper mig så kanske jag kan ta ett poäng men fick ganska snabbt veta att det var kört! Gubben gick och gjorde 7 strike i rad!så det var ganska kört i dag!!!!
Kram kram

http://verran.bloggagratis.se

 
JoVi

JoVi

16 mars 2008 21:32

Hej och tack för besöket i min blogg!

Hit kommer jag gärna igen och läser mer :)

Ha en bra vecka! :)

http://joviskarameller.blogg.se

 
Tilda

Tilda

16 mars 2008 21:36

Det var inte det att de hade gett upp.. Vi var mer bara.. aldrig riktigt med i matchen.
Grattis till vinsten! :)

http://kallamigtilda.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards