Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Bowlinghelg

Av Nettan - 11 mars 2008 18:07

ja, det har det verkligen varit.


Fredagskväll - träning (inte så allvarlig förståss med 2 öl i sig).


Lördag - först hade T match i Gullmars kl 10 och vi därefter 11.40, de vann och vi förlorade tyvärr :(

 Hängde sedan med Sabina hem till hennes mamma och "softade", åt jätte god mat (Tack Solweig) och drack lite vin. Vid 18 tiden åkte vi sedan (Stina oxå som var med) ner till Nynäs där vi träffade resten av laget och så tog vi färjan över till Gotland. På båten hade vi sällskap av AIK s herrlag vilket gjorde att resan blev väldigt trevlig och uppåt.Måånga öl och små flaskor vin blev det för alla utom chaufförerna. Kom till vandrarhemmet som låg i anslutning till bowinghallen och fortsatte att festa LITE till i ett av rummen. Upp halv 8 på morgonen för att spela match kl 9, Rosen ledde med 9-6 inför sista men vi lyckades få till en oavgjord match som då slutade 10-10!!! Super nöjda begav vi oss in till själva "stan" för att ta en liten tur innanför muren.



Har bara varit på Gotland en gång tidigare och det var under gymnasietiden så jag kommer inte ihåg nånting nästan. Vill verkligen åka dit på sommarsemester någon gång.


 Hela laget som åkte!


Jag var jätte neggo innan resan och hade verkligen ingen lust att åka men åh så glad jag är nu.

Tack alla goa tjejer och även AIKs killar, det har varit en kanon helg!

 
 
Marina

Marina

11 mars 2008 18:20

Du verkar ha haft toppenkul!
Härligt!
Kram M

http://www.minakanel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carina

11 mars 2008 20:47

Jag vill också åka till Gotland!
Aldrig varit där trots mina 46 år!!
Vad ni får resa och se er om genom
bovlingspelandet, roligt!

Kram Nettan :-)

 
Mia

Mia

12 mars 2008 14:34

Ja, jag ser ju en bekant där i högen...*skrattar*
Längtar själv till Gotland, var där senast 1980 med klassen, en riktig röjarresa,haha! Ska försöka komma dit i sommar!
Kram Mia

http://assar.bloggagratis.se

 
Marina

Marina

14 mars 2008 23:04

HAHAHA
Ja jag fick väl sådär 120 på en och en halv serie.....HERREGUD det var inte lätt det där inte men väldigt kul!!!
Kram M

http://www.minakanel.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

15 mars 2008 00:18

Halloj!
Vi var på genrep i Globen. Jättekul! :-)
Kram Mia

http://assar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards