Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

Hjälp...

Av Nettan - 21 januari 2008 20:36

Hur skriver man en BRA " Min framtida kompetensutveckling" ??????????????


Har ALDRIG någonsin gjort något sådant tidigare.....

 
 
Ingen bild

Carina

22 januari 2008 19:13

Jag e supergla verkligen!
Kändes riktigt bra igår kväll när jag var där! Enda som vi inte diskuterat är lönen,
sänka mig tänker jag ju inte göra iaf!
Tycker sånt här är svårt!
Men du Grattis till 1000-lappen, inte illa pinkat må jag då säga!
Kraaaaaamen :-)

 
Sussie

Sussie

24 januari 2008 08:38

Heeej!
Tack själv! =)

Jag har en Nikon D40! Jättenöjd med den!
Vad har du för nån? Du har väl också en systemkamera?

Ha en bra dag!
Kram

http://www.sussetuss.com

 
Marlie

Marlie

24 januari 2008 22:45

Tack så mycket! Dagen var ganska vanlig egentligen :) Men det blir väl så när man blir vuxen antar jag?? :)
Vad skoj, föreläsning, om vadå?

Ja medlem är jag, har egentligen träningstid också.. Men jag vet inte, känner mig inte jätte motiverad men pratade precis med Jessan och ska försöka komma ner på tisdag och spela lite grann och se hur det känns. Vill varken svara ja eller nej till KM nu, men jag tror inte det.. Vi ska till Bali i juni och behöver spara så mycket pengar som möjligt dit, så man kan göra det man vill där nere :)

kramar!

http://nogg.se/marliie

 
Carina

Carina

25 januari 2008 12:29

Tänkte att jag skulle fråga dig om lönen,
jag ska ju förhandla på måndag och tycker sånt är assvårt, kan ju bara inte.
I stan hade jag 17925:-, kan man begära 18500:- eller?
Vad har du?
Har slarvat bort din mail så det är därför jag slriver här, svara i mailen om du hellre vill det!
Kraaaam Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Marlie

Marlie

26 januari 2008 18:46

Jadå, klart jag gjorde :)
Hur går livet för Jimmy? Vad pluggar han? :)

Ha en toppenlördag. Kraam

http://nogg.se/marliie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards