Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Blandat...

Av Nettan - 19 januari 2008 21:30

En kortfattad uppdatering med foton.


Har äntligen lyckats fånga äldsta sonen på kort. I morgon skall han göra debut i Åkeshovs B-lag (bowling), visserligen som reserv men ändå, skit kul tycker vi här hemma.


Lilla skitungen fick oxå vara med på kort.


 Igår var T och jag med mamma och pappa på Peter Carlsson och blå grodorna,på Scala teatern. Vi fick biljetter av dem i julklapp och så blev vi även bjudna på middag innan.

         Halstrad rödingfilé                                       Plankstek

 


Idag har vi haft middagsgäster här, då blev det hemmagjord pizza med valfria pålägg. Var ju tvugna att pröva nya varmluftsugnen då man kunde grädda 4 pizzor samtidigt.


Tja, så tokigt blev det inte, men väldigt mätt samt, speciellt eftersom vi även hade egengjord Sushi också, tyvärr glömde jag fota den.


Och till och med frun i huset fastnade på bild idag.*hihi*


Nu är det natti natti för min del, har samling klockan 06.30 i morgonbitti för att åka och spela liga, först i Söderhamn klockan 10.20 och sedan i Uppsala 16.00 Håll nu tummarna för att vi vinner bägge matcherna.

 
 
Ingen bild

Mia B

19 januari 2008 22:03

Jättekul att Jimmy har börjat spela. Hoppas han får spela och att det går bra för honom!!

Har Moa och Lea här och Moa kom in precis när jag tittade på bilderna och sa att hon kände igen Jonathan från skolan. :-)

Pizzorna såg ju inte så pjåkiga ut!!

Hoppas det går bra för er imorgon och att ni vinner!! Håller tummarna för er!!!

Många kramar från
Mia och Moa

 
Loppan

Loppan

19 januari 2008 22:31

Så skoj att få se så mkt bilder på en gång..
Hoppas allt är bra med er.. Här är vi trött efter en händelserik dag, vecka faktiskt..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

http://loppan.net

 
Pao

Pao

19 januari 2008 22:46

Hej gumman,roligt att du skickade denna länk till mig.Ska genast lägga dig till favvosar:)

Kommer hit fler gånger,vi håller just på med bowlingturnering HÄR HEMMA *fniss* med Wii dårå och dricker lite smirnoff ice *hick*

Må så gotten så hörs vi snart igen!
kramen/Pao

http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Paulina

 
tröllkärringa

tröllkärringa

20 januari 2008 12:07

Mysiga foton du bjuder på!!!!

klart du får länka!!! ska länka tilld ig med

KRAMAR

http://thinkerbell.se

 
Mia

Mia

20 januari 2008 12:49

Hej!
Såg att ni varit på Peter Carlsson! Han är ju fullständigt lysande! :-) *avis*
/Mia

http://assar.bloggagratis.se

 
Marlie

Marlie

20 januari 2008 21:29

Hej! SJÄLVKLART får du kika in precis hur mycket du vill! :) Kollat igenom korten du har på sidan - gud vad det har hänt mycket där hemma.. Och fint verkar det vara! :) Hur mår ni? Hur mår J & J? :)

Kramar Marlie

http://nogg.se/marliie

 
Marina

Marina

21 januari 2008 17:14

Hej kompis!!
Jag åt oxå plankstek i helgen...Mmm va gott!!
Ja du Mia-Mia....ja hon är helt fantastiskt rolig människa och med henne har det varit skoj.....helt sjukt skoj...*S*
Jag är jätteglad att ha henne som min bäste vän.
Kram M

http://minakanel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Veronica

24 januari 2008 09:04

Pizzorna såg ju kanon ut ju! visst är det roligt att göra pizzor själv istället för att köpa, fast det har oftast en tendens till att bli för mycket saker på pizzan så det ser mer ut som ett berg än som en pizza :0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards