Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Nytt år och nya möjligheter

Av Nettan - 1 januari 2008 15:00

Ja, då får man se vad detta år har att erbjuda då...


Just nu snöar det för fullt här, nu när jul och nyår är över och allt! Har det inte kommit snö innan så behöver det inte göra det nu heller tycker jag.


Gårdagen var mycket trevlig och lugn, så lugnt har det inte varit på flera år när vi har firat nyår.

 Här är enda kortet tyvärr på maten vi åt, det var Hummersoppa till förrätt, ryggbiff med potatis och rotfrukter i ugnen och äppelkaka med vaniljsås till efterrätt.

 Vi sjöng även Singstar och spelade buzz...

Faster fick även gosa med Skruttan heeela kvällen!

 Och vid 12 slaget såg det ut så här på himmlen.


Hinner inte uppdatera från Ålandskryssningen just nu för nu skall J och jag åka till min farmor och farfar och sedan till Årsta för att titta på T när han spelar årets första Super Six tävling, hoppas det går lika bra idag som det gjorde när han var i Nyköping och kom på 17:e plats vilket resulterade i 3000 kr. visserligen går inte finalen förrän på söndag men vi hoppas ju att han kvalar in sig dit idag så han slipper spela en gång till på lördag morgon.


Ett sista kort bara för din skull AnnA, här är våran nya tegelvägg:

 
 
Ingen bild

Carina

1 januari 2008 15:18

Tycker ni ser ut att ha haft en toppenkväll med goood mat! Tänk så skönt det var att vakna upp utan baksmälla imorse, bästa av allt när jag tänker efter :-)
Har ni teglat en vägg?
Kramkram Carina

 
Marina

Marina

1 januari 2008 19:26

Hallå på dig.
Snygg tegelvägg!!!
5 Jan....vid Globens tunnelbanestation kl 16.30 vid spärrarna, så går vi och äter någonstans. OK?
Kram Marina
P.s Adam pratar om dig.....han tyckte ni var helcoola på båten!! *S*

http://minakanel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards