Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Nettan - 8 juni 2011 02:54

Perfekt tillfälle att uppdatera lite här då!


Jodå, IBLAND kommer jag ihåg att jag har en blogg och IBLAND kommer jag ihåg hur kul jag tycker det är att blogga men det är ytterst sällan som jag skriver något nu för tiden...


Nu sitter jag här i alla fall, mitt i natten och kan inte sova, väcktes av min fruktansvärda hosta och kan inte somna om. Har varit dålig sedan i torsdags så igår var jag till läkaren och fick massa mediciner. Det är ju bara drygt en vecka kvar tills vi nu åker och då vill jag vara frisk! Tyvärr så verkar det inte bättre än att jag även har smittat min käre make så vi får hålla tummarna att även han hinner bli bra.

Tänk, om 8 dagar åker vi, gissa om att vi har en liten här hemma som är sååå förväntansfull! En som ska få flyga för första gången och komma utomlands.

Det ska verkligen blir superskönt att få komma iväg och jag tror verkligen på den här sommaren, det kommer verkligen bli VÅR sommar i år!!!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards