Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då?

Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig,

Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår och det tycker jag är super bra! Hela kroppen mår så mycket bättre. Jag har även börjat träna på Forma och tycker det är skitkul! Längtar dit mest hela tiden... Jag tänker MYCKET MER på vad jag äter osv, och det hade för en vecka sen resulterat i - 3.7 kg och 7 cm runt midjan! Så gissa en som är motiverad att fortsätta ännu mer, lägga in mer träning och lägtar till snön är borta så man kan cykla till jobbet igen! Nu vill jag bara bli frisk från denna eviga virus, för nu VILL JAG TRÄNA! Jag får ju abstinens när jag inte har varit på gymmet på en vecka!


Nu är det min tur att må bra efter denna hemska sommara/höst och vinter... Snart kommer jag igen frisk, hel och stark igen och då ska ni få se att mitt gamla jag är tillbaka!!!!


2013 Kommer bli ett bra år, nya utmaningar och ny möjligheter.... Även fast jag vet att några hemskt tråkiga skeden kommer ske och tyvärr inom den snaraste framtid så känns det ändå som om detta är MITT ÅR!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards