Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Nettan - 31 mars 2011 22:41

Ja, det är just det...

Mitt bloggande har blivit lite åtsidosatt sist veckan pga att sonen inte har somnat i sin säng utan på en madrass på vårat golv...


Vet inte var jag ska börja med allt som jag vill blogg om?


Men måste börja med det mest aktuella:


Vi har nu gått och lagt oss, maken blir sugen på en räkmacka... och jag på pizza... JA JA, vi vet att klockan är MYCKET! Speciellt när jag börjar 7.15 i morgon...


Vi ringer sonen som för övrigt fått körkort idag, GRATTIS JIMMY!!!!


Han jobbar fortfarande.... Men nu är bästa mannen på väg att hämta en oxfilépizza som jag har beställt!!! Jag förklarade ju det för er i tidigare inlägg att det är det som är så bra, bikinin sitter varken åt eller tränger så en pizza mitt i natten gör varken från eller till..... Och egen brygga har vi på landet ( om den nu blir klar) så jag behöver inte visa mig bland folk som jag inte känner...

Att vi även ska till ´Turkiet om två månader, hm......... finns väl handdukar där oxå som man kan dölja sig i, BARA JAG FÅR MIN PIZZA NUUUU!!! Och just precis nuuuuuu kommer den innanför dörren!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards