Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Nettan - 15 mars 2011 21:14

det är precis vad jag känner nu, INFÖR HÖSTEN!


HJÄLP, vad är det som händer?


Jo, min lilla prins börjar i 4:e klass till hösten, ja men vad är det att känna oro för tänker väl ni?

Förutom att man kommer till insikt över hur stor han har blivit (och hur gammal man själv är) så är det så att i 4:e klass så har man inget fritids, utan då är det mellanstadieklubben som gäller.

 Nu tänker ni säkert, vad spelar det för roll, fritids eller mellis??

 Jo, på fritids får man gå BÅDE innan och efter skoldagen, på mellis BARA efter skolan...

Det betyder alltså att min lilla prins skall vissa dagar i veckan, låsa dörren här hemma och gå ensam till skolan eftersom mamma och pappas arbetstider börjar lååångt före skolan börjar!

Jag är allt annat än tillfredsställd med denna tanke och just nu är jag inne på att gå ner i arbetstid bara för att kunna lämna min son i skolan, VARJE morgon!!


Jag vet inte riktigt, men är det jag som är en hönsmamma?

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards