Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Nettan - 23 februari 2011 10:14

... Hade suttit väldigt bra här hemma just nu! Hade det varit vi som hade vunnit det så hade vi inte behövt tänka på att nästan hela februari månad har gått åt till VAB! Känns INTE kul att veta att vi nästan har varit mer hemma än jobbat denna månad! Som jag läste på en annan blogg så är det inte kul att oroa sig för mars lönen innan februari lönen kommit...


Lilla J mår fortfarande inte bra och i fredags när jag kom hem från jobbet, slutade 12.30 så åkte vi in till AL. Väl där fick han inhaleras med maskin 2 gånger + att han fick kortison. Dr skrev även ut penicillin och flytande Bricanyl...

Att jag i ett tidigare inlägg skrev om pappan i denna familj får jag nog ta tillbaka nu för när jag var borta i helgen har han faktiskt varit ytterligare en gång på AL och även på Bromma akuten! (STOR eloge till pappan), eller TACK till P kanske man ska säga som fick pappan att åka in i lördags. Varför lyssnar inte pappan på mamman utan bara på sin vän??? Hm... ja ja, han åkte i alla fall. Vilket resulterade i att lilla J fick ny medicin.


NU äntligen har hostan börjat ge sig och han blir bättre och bättre för varje dag.

Om ett par timmar kör jag honom till farmor så de får mysa tillsammans ett par dagar och vi kan jobba bägge två samtidigt!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards