Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Nettan - 6 oktober 2010 20:27

... det är JAG!


Vet inte hur länge jag har tänkt blogga nu men det har inte blivit av, men nu ska ni få en liten uppdatering!


Har nu jobbat i snart 3 veckor, 2 veckor på ½ tid och denna vecka är första på heltid, och det känns toppen! Det går jätte bra att jobba men jag är helt slut när jag kommer hem på kvällarna.


I förra veckan var vi i Gnarp från tors-lörd, en välbehövlig paus för att ladda batterierna och ca 70 liter trattisar.


Vet ej om jag tidigare har berättat att jag håller på att fixa mina tänder, nu är i alla fall underkäken klar men två kronor och en bro, men en sak kan jag säga, vill man vara fin får man lida pin... Shit vad ont jag har vissa stunder! Och jag kan säga att det gör ont i plånboken oxå!!!


Vill inte skriva ett jätte långt inlägg nu så att ni inte orkar läsa men jag hoppas att jag snart skriver igen, ska verkligen försöka!



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards