Alla inlägg den 28 april 2010

Av Nettan - 28 april 2010 22:21

Har ni märkt en sak, det är tredje dagen i rad som jag bloggar, helt jävla otroligt!


Vad är det som gör detta då?

Ja, inte är det för att jag har nåt speciellt att skriva om, utan det är för att det är 3:e dagen jag och lilleman sover i "mysrummet". Både han och jag sover så oerhört bra i detta rum så jag vet allvarligt talat inte när jag flyttar ner till min säng, jag kan ligga med datorn iknät, titta på tv OCH sova med fönstret öppet, UTAN att någon klagar på att han får hosta...

Men kl 5 i morse var det inte kul! En jävla näktergal (mamma berättade senare att det nog var en koltrast) satt utanför fönstret och lät så jag trodde det var väckarklockan...Lyckades iaf att somna om tills den riktiga klockan ringde 05.50


Idag har INTE varit en rolig dag, två vikarier (mindre bra) och jag, det har känts kan jag säga. Dessutom fick jag veta en sak som kommer förändra resten av terminen och det i mina ögon till det mindre bra, för mig själv alltså. En av mina kollegor på en annan avdelning skall inte jobba i barngruppen en dag i veckan, ME NOT LIKE! Fast samtidigt så gror vissa tankar i mitt huvud, återkommer om det!


Ikväll har vi varit på vårkonstert i Prisma, det gick i "kärlekens tecken", synd bara att man inte så lilleman så mycket för alla violinister...


Ikväll har jag haft mitt underbara tisdagssamtal (som blev ett onsdagssamtal) med underbara Jessisa! Tänker på er vännen och hoppas att M snart blir bra igen, NI VET VAR VI FINNS!!!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards