Alla inlägg den 27 april 2010

Av Nettan - 27 april 2010 22:29

Kan det verkligen vara så här bra? Två toppendagar efter varandra och veckan har bara börjat...


Hade vikarie idag med fast idag var de två, fick massor av saker gjorda och dagen har flytit på bra. Strålande väder har det varit ända fram till 16 ungefär, då kom de svarta målnen och blåsten som från ingenstans...


Nu ikväll hade vi korpen, bakers vilket betyder varannat slag, maken är fortfarande inte bra i nacken så Jonathan fick göra korpdebut! OJ, så nervös han var först men sen gick det bättre och bättre och vi vann faktiskt 1 av 7 serier, den sista serien förlorade vi bara med 2 poäng, 187 mot 189 och det tack vare att jag missade i första rutan.


I morgon är det vårkonsert i Prisma, ska bli kul att höra lilleman sjunga med skolkören.


Inget tisdagssamtal med Jessisa idag men jag hoppas att det blir snart för jag har så mycket att prata om!!!


Ytterligare en natt i mysrummet för J och mig men det är sååå härligt här!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards