Alla inlägg den 26 april 2010

Av Nettan - 26 april 2010 21:47

Idag har det verkligen varit en toppen dag, en dag jag hoppas även kommer vara i morgon, och nästa dag och nästa.... Ja, hela veckan!


Idag var första dagen som jag åter var på mitt arbete 100%, efter 10 veckor med universitets studier och jag bara har jobbat 2 dagar i veckan så var det med väldigt blandade känslor som jag åkte dit idag.


Det första jag får höra är att bägge mina kollegor är sjuka! Men de har redan ringt efter min favvo vikarie. Så det har varit hon och jag med 12 barn idag. Ändå har den här dagen varit helt toppen, ville inte ens gå hem när tiden tog slut coh nu ligger jag här och bara längtar till morgondagen.


Visst är det så här det skall vara med ens jobb? Man ska ju tycka att det är kul och man ska längta efter att få gå dit!!!!


När jag kom hem idag hade maken nackspärr (sånt brukar göra mig lite irro ibland) men inte ens det kunde ta ner mitt braiga humör. Ville han gå och sova redan vid 17.45 så var det faktiskt helt ok idag, han hade ju ont!


Vad gör jag när maken sover och sonen spelar tv spel ?

Joooooooooo, TÄNKER PÅ BARA MIG SJÄLV FÖR EN GÅNG SKULL!!!!

  

Hade underbart skönt men massor av tända ljus, badkula från Sterners och spotify på datorn....


Och nu får denna underbara dag avslutas i "mysrummet" där lilleman och jag ska sova inatt eftersom pappa ligger i vattensängen och har sååååå ONT!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards