Direktlänk till inlägg 20 april 2010

9 år sen!

Av Nettan - 20 april 2010 22:26

I natt, klockan 05.10 är det exakt 9 år sen som vattnet gick... Har ju hört talas om dessa floder som kommer, men inte här inte... 06.15 var vi inne på KS och 07.48 är han ute. Vår underbara, speciella och fantastiska Jonathan!!!


Fatta att han i morgon fyller 9 år!


Men det är en sak som skrämmer mig, en sak som gör att jag känner mig misslyckad som mamma, samtidigt som jag vet att det inte är mitt fel...


Finns det NÅGON, någon endaste 9 åring som inte vill fira sin födelsedag???

Finns det NÅGON 9 åring som inte önskar sig NÅGONTING?? Jo, om man verkligen lägger orden i munnen på honom så önskar han sig ett åkband på Gröna Lund i sommar dit han vill åka med storebror och så vill han att pappa fixar ett speciellt spel till wii, MEN DET ÄR ALLT!!!


Visseligen har han i förskott fått en bowlingklot beställt från USA av oss, men det känns ändå så himla galet alltihop. Varför är han inte som alla andra 9 åringar? Varför önskar han sig inte en massa onödiga skitsaker som ändå bara hamnar i en låda och blir bortglömda???

Men det är ju klart, han har varit annorlunda och speciell ända sedan han föddes så varför ska han bli normal bara för att han fyller 9 år???


Men det svider ändå i mitt mammahjärta, det måste jag säga.

 
 
Ingen bild

Milla

20 april 2010 23:17

Kan förstå att det svider,men du har ett BRA och STORT mammahjärta och det vet han om.

Kram på dig Milla

 
Anna

Anna

21 april 2010 13:50

Men vet du!? Min Tilda har varit likandan. Nöjd liksom. Betyder inte det att vi HAR LYCKATS;)???? Det tycker jag =)
´/Anna

http://www.annasbabbel.blogg.se

 
Ingen bild

Jessisa

21 april 2010 14:53

Han är nöjd med det han har, jag tycker inte att nu har misslyckats. Han kanske inte är intresserad av att leka med dessa "onödiga" saker. Men kom i håg denna tid då han börjar önska sig "onödiga" saker, typ en HD, en Corvette eller något i den prisklassen, för leksakerna blir ju tyvärr inte billigare.

GRATTIS JONATHAN
KRAM
Jessisa

 
Åsa

Åsa

24 april 2010 17:43

Underbart med speciella ungar. Ska uppmuntras. Mina barn har inte heller velat ha kalas så vi har gått ut och käkat på kvällen istället. Mysigt tycker jag.

http://www.galanthus.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards