Alla inlägg den 16 april 2010

Av Nettan - 16 april 2010 19:46

Usch, fy, blä....


Idag är verkligen ingen bra dag!


Började dagen med att lämna lilleman på fritids, eller nä.. för ovanlighetens skull fick han gå själv från parkeringen i skolan, det är något som händer väldigt sällan ska jag säga, brukar vara jätte nog med att gå med honom hela vägen men i morse orkade jag helt enkelt inte.


Åkte hem, åt frukost och sen satte igång att plugga, det är ju bara en vecka kvar nu tills nästa fredag då det är sista dagen i skolan och slutuppgiften + en uppgift till ska vara klara. Shit, fattar inte vart dessa veckor tagit vägen...


Har inte mått så jätte bra på hela dagen och nu på em /kvällen känner jag bara hur jag mer och mer blir irriterad, PÅ ALLT!

 

KAN MAN SÄGA UPP SIG SOM MAMMA OCH FRU???


Ska livet vara såhär?? Just nu har jag ingen lust att vara varken mamma eller fru... men det går väl över???


Just nu ligger jag i soffan, lyssnar på bra musik HÖGT och drömmer mig bort!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards