Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Godmorgon lördag!

Av Nettan - 10 april 2010 09:17

Var är solen??? Jag behöver sooool!!!


Det här är den bästa stunden på dagen, när familjen ligger och sover och jag ensam får hålla på att pyssla nere i köket, lyssna på radio och sitta vid datorn...


Frukosten är klar så när alla väl vaknar är det bara att sätta sig och äta.


Igår kom Marlie hit till oss, något som både hon och jag längtat så sjuk mycket efter, vi har pratat, pratat och åter pratat och jag tycker det är så mysigt att ha henne här   


I em har lilleman tävling i Mälarhallen men innan dess blir det bara en lugn och skön myslördag och i morgon väntar Sthlms mäst i Sumpan och Brandbergen för maken och mig.

 
 
Ingen bild

Milla

10 april 2010 09:27

Jag behöver också sol, men jag vill även ha värme. Lycka till alla 3 med bowling i hallen.

Kram på dig!!

 
Johan

Johan

10 april 2010 12:59

Kommer över på en sen frukost :P aldrig fel med servering. Här hemma är det jag som är vaken först. Barnen och min sambo är riktiga lathundar ;)

http://www.applet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mija

10 april 2010 17:57

Hej!

Tack än en gång för hjälpen med namnet till den där kiropraktorn! Jag hade helt glömt bort det där!! Ska ringa på måndag och beställa tid, om det finns!

Kram Mija :-)

 
Ingen bild

Mija

15 april 2010 20:35

Tack snälla! :-)

Kram och hoppas du får en skön helg!

/Mija

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards