Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

En helg som bara flög förbi

Av Nettan - 21 mars 2010 23:38

Fredag kväll, final spel iRinkeby. Jag har fortfarande inte helt kommit över att vi kom näst sist och det var INTE tack vare mig!!


Lördag morgon, liga mot BK Ön och de fick sig en match, mycket jämt emellanåt men det var vi som tog hem segern.

Lördagkväll middag med goda vänner och kortspel (JA,jag vet att det låter som om vi är med i PRO eller nåt). Sent i säng coh med lite för mycket vin i kroppen...

05.30 ringer min mobil i morse, stora sonen har sån jävulusisk värk i axlar och ryggen (man kan lätt få det om man cyklar fram och tillbaka till stan och man inte har cyklat på 7 månader), han hade verkligen skit ont och grät i telefon och undrade om jag hade några starka tabletter hemma. TUUUUR att det inte är så långt för honom att gå hit så han kom ohc hämtade dem.

Gick sen och la mig i lillemanssäng och när jag precis har somnat om igen så ringer telefonen 07.30 och Jocke undrar om T kan spela istället för Jimmy?

Tyvärr inte, maken mådde allt annat än bra han heller...


Så denna natt och morgon + en hemsk hals, tunga och huvud som har gjort så jävla ont har resulterat i att vi har legat i sängen i stort sett hela dagen, till och med frukosten åt lilleman och jag här. Eftermiddag coh kväll har tillbringats liggandes i soffan och kollat på film, utav 3 filmer som vi satte på tittade vi inte klart på en enda, SKRÄÄÄÄP rent ut sagt!


Nu längtar jag till på tisdag när två underbara gullungar skall komma och vara hos mig ett par timmar på kvällen, ska bli super mysigt, hoppas dom äter pannkaka?!

 
 
Ingen bild

milla

22 mars 2010 20:12

Japp dom äter pannkaka. Tusen tack föratt du finns och ställer upp.

Många kramar och pussar!!

 
Marlie

Marlie

23 mars 2010 20:52

Hur är det med Jimmy nu? Låter inte som det bästa han kommit på :)

Blev pannkakorna lika goda som vanligt?
Jag behöver träffa min Nettan snart!!!! Puss

http://marliie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards