Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Nettan - 4 mars 2010 23:04

Usch, nu är det FÖÖÖÖR länge sen jag skrev här!

Har verkligen inte tid eller ork... trist men sant!


Har inte tid för datorn alls känns det som, speciellt när man loggar in och ser att ens väns mamma har gått bort, det är skamligt, det har gått flera dagar och jag har ingen aning!!!

Lider såååå mycket med dig min vän, önskar att jag kunde göra nåt, du är inte värd detta!!!


Igår var en helvetes dag, har nog aldrig mått så dåligt när jag gått från jobbet som igår, tänk vad andra personer kan påverka en...

Jag gör mitt jobb OCH JAG GÖR DET BRA!! JÄVLIGT bra, dessutom!!! Men igår var jag lååångt ner under isen kan jag säga. Om du lämnar in ett jobb till en snickare, säg att du vill ha en stol, ifrågasätter du då HUR han gör stolen????

Det gör inte jag iaf, jag litar på att han kan sitt jobb och gör det bästa utav det...


TACK, TACK, TACK, Jessisa och Camilla för att ni fanns där!!!

Camilla, igår var jag oerhört tacksam över att vi jobbar inom samma bransch!!!!


Idag kom lilleman och farmor hem, hem till oss så inatt invigs nya rummet där uppe, ska försöka fota i morgon så ni får se.

Det är så mysigt att ha dem här, tycker verkligen om att ha min svärmor här hemma, känner mig lugn och trygg då!!!


Fick ett samtal igår, ett samtal från en underbar vän, hon ville bara berätta att hon nominerat mig till Grys flygplan, blev så otroligt glad!!! Jag, att just jag har blivit nominerad... Det trodde jag aldrig!!! Men vill ni veta en hemlis?? Jag har nominerat henne oxå, får jag åka och inte hon, DÅ är det nåt fel!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards