Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Nettan - 28 januari 2010 12:51

Vad har hänt under tiden då?


Maken har kommit hem från Irland, I LIKE   !!!


I måndags började vi med en inskolning som gick jätte bra och i tisdags blev jag sjuk i magsjukan... Hade tänkt att gå och jobba idag men kände mig inte helt 100 men i morgon blir det jobb igen.


Har länge tänkt att ta upp en sak här i bloggen men har helt enkelt inte orkat men nu känner jag att det är dax. Måndagen den 11/1 började jag "tänka mig för" vad jag stoppar i mig, det har gått över förväntan kan jag säga, känner mig mycket piggare och har mer energi. Det jag har gjort är att slutat äta godis, chips och kaffebröd, jag tar bara liiite av ris, potatis och pasta, äter nästan inget mjukt bröd överhuvudtaget och inte druckit någon öl, saft eller läsk...


Resultatet på 17 dagar har blivit - 2,3 kg och - 2,5 cm runt magen!!! Jag känner mig jätte nöjd och är glad över att kunna ha vanliga jeans igen. Jag har dessutom köpt simhallskortet, vi som är anställda i Sthlms stad får köpa det för 1600 ist för 4200, så nästa vecka är det tänkt att jag skall börja träna oxå, har tänkt mig vattengympa och spinning...


Nä, nu ska jag fortsätta städa tvättstugan som känns som ett evighetsprojekt, men man måste ju passa på nu när man känner sig piggare.



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards