Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Nettan - 21 januari 2010 21:15

Jo det var ju faktiskt så att i morse när jag vaknade så var jag ju såååå trött, det första jag sa va: IKVÄLL SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGT!!!


Min äkta hälft sa att: DET HÄNDER INTE!!!

Jodå, det gör det visst det sa jag...


Tur att han inte är hemma och tur att han aldrig läser min blogg, visserligen är klockan BARA 21.15 och det är inte sååå sent ännu, men det är fan i mej inte tidigt iaf...


Imorse åkte han då, till Irland och kommer hem på måndag så nu är man alltså ensamstående mamma igen, efter ca 13 år. Undra om jag kommer ihåg hur man gör??

Första dagen har bestått av lämna på fritids, jobb, hämta på fritids, hem och hämta bowlingklot och ett paket golv som skulle lämnas tillbaka, åka till Rusta och lämna golv, middag på gyllene m:et, bowlingträning för sonen och mig själv, handla middag till stora sonen, fylla på luft i däcken på bilen, hem och sätta på tvättmaskinen, få lilla sonen i säng och nu så sitter jag ju här då, och vet ni??

JAG TRIVS VÄLDIGT BRA!!!!


Och snart, snart ska även jag krypa ner i sängen bredvid en sovande liten son.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards