Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Nettan - 17 januari 2010 20:11

Ja, det är väl bara att konstatera då... JAG BÖRJAR BLI GAMMAL!

Inte jag kanske, men min kropp, speciellt de nedre regionerna!


Mija, nu förstår jag dig till 150 %, det här är inte roligt!


För första gången i mitt liv har jag idag haft den mest jävulusiska mensvärk jag någonsin har haft, det är ju för fan precis som värkar när man ska föda barn!


Idag kommer jag ihåg varför jag inte ska föda flera barn. Och jag är ganska säker på att det är det som min kropp håller på med just nu, det här är bara början på det som komma skall, alltså att den förbereder sig för att jag skall vara klar med barnafödandet...


Jag har aldrig någonsin gråtit för att jag haft mensvärk, men idag kom tårarna och jag låg ihopkrypen i soffan med vetekudden, jävlar i gatan så ont det gjorde och just nu känner jag att det är på G igen.

Har tagit 4 st Ipren idag och måste stanna på ICA i morgonbitti och köpa fler, TACK för att det nu går att köpa vanliga värktabletter i vanliga affärer!

En annan sak jag skall göra i morgon är att ringa min gyn och be att få tabletter mot det här, går inte det så kräver jag att de får ta bort hela jävla skiten...


Nu ska jag krypa ner i sängen med min uppvärmda vetekudde och vänta på att

" I en annan del av Köping ska börja".


Gonatt!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards