Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Lycklig!

Av Nettan - 30 oktober 2009 17:42

Ja, för första gången på länge så känner jag mig verkligen lycklig och så nöjd med livet!

Det har varit lite si och så med det på sista tiden men idag är det verkligen en toppendag!


På jobbet hade vi jätte några barn idag, på min avdelning var det 7 barn av 14 och alla kollegor verkade känna av fredagen på ett speciellt sätt.

Innan lunch så åt vi popcorn, kex och drack vatten till och ändå åt alla små gryn massor med mat. Det bästa av allt var att det var min tidiga fredag så jag slutade 12.45, så himlans skönt!

 

Åkte till makens jobb och fick vinterdäck, bromsskivorna svarvade och nya bromsklossar. Efter det bar det iväg till Vällingby för lite shopping, hittade leggins, skjorta och kofta på Gina Tricot och en mascara och rouge på Kick´s, 750 kr fattigare, men men...


Skulle ha åkt till svärfars grav oxå men det blåste så mycket så jag tyckte inte det var någon idé, får ta det på söndag ist.


Åkte hem till mamma och pappa och fikade med Tobias en stund och busade med Sessan som var där.


Nu är Tobias och spelar tävling i Rinkeby och jag har precis ätit en pizza och tagit en "kall".


Hade räknat med att få vara ensam i ett par timmar men stora sonens planer blev ändrade så han är hemma oxå, nu håller ju han sig på sitt rum så han stör inte så mycket i min härligt, underbara fredag.


I morgon bär det av till Nyköping för bowling, shit vad nervös jag börjar bli, ska ju liksom spela med de stora grabbarna, något jag absolut inte är van vid.

 
 
Mia B

Mia B

30 oktober 2009 19:44

Vad härligt att läsa att du är så lycklig!!

Nu när du säger det så smakade faktiskt chokladen glögg oxå, jag som inte gillar glögg. Men tyckte den var god ändå!

Du kommer vara bäst imorgon!!! Lycka till!!!!

Kram, kram.....

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Milla

30 oktober 2009 23:51

Jag kommer att hålla tummarna för dig,lycka till!

Puss och kram

 
Marlie

Marlie

1 november 2009 08:26

Jag blir glad av att läsa att du mår bra!

http://marliie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards