Alla inlägg den 25 september 2009

Av Nettan - 25 september 2009 21:51

Så efterlängtad och så skön!!!


Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt sänkt! Orkade ingenting!

Svågern kom över och kolla fotbollen, jag och sonen låg i sängen och kolla Idol, höll mig vaken till 22 ungefär men sen var det Gonatt, VÄLDIGT ovanligt för att vara jag.

När maken kom och satte på tv´n i sovrummet sa jag STOPP, det har nog aldrig hänt förut...


Vaknade nog vid halvfem i morse av att jag låg och snörvlade, SÅ JÄVLA FÖRSKYLD!

Dagen har inte varit kul kan jag säga.


När jag kom hem från jobbet åkte maken och jag till Coop i Bromma för att handla middag, det blev en massa olika röror, räkor,makrill, sill och lax, *mums*.


Kvällen har tillbringats i telefon, i soffan framför Idol och nu tittat på Svt 1 på bla Anna Anka.

Sofi, och ni andra som säkerligen har åsikter, jag har ändrat uppfattning totalt om henne, visst stör man sig men frågan är vad det är man stör sig på??

 Är det hennes dialekt eller vad är det?

 För korkad är hon definitivt inte, enligt mig efter detta program.


I morgon väntar 70 års kalas för svärmor, just nu känns det inte kul att åka dit då både lilleman och jag inte mår bra, men vad ska man göra? Hon fyller ju bara 70 en gång...

Ska iaf bli underbart att få träffa Marlie igen efter denna långa period,

saknar dig massor vännen, dig också Mattias! Längtar så efter att bara få krama om er!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards