Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Nettan - 13 augusti 2009 22:42

två inlägg på samma dag, wow!


Nu är det natti natti för mig, får fortsätta städandet i morgon och på söndag.

Har tagit en låååång bloggrunda och kommenterat på många ställen, nu blir det spännande att se hur många kommentarer jag själv får, har iaf ca 45-50 besökare per dag men inte så många som skriver något.


I MORGON ÄR DET FREEEEEEEEEEEEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Nettan - 13 augusti 2009 20:08

 Grattis Camilla på födelsedagen!!!



Åh vad skönt att denna första arbetsvecka snart är över! Visserligen har det gått väldigt bra att jobba denna vecka, några barn och mycket personal så många saker har blivit gjorda som har behövts göras.


Hemma så har jag städat, städat och städat! Är ännu ej klar även fast jag har städat i tre kvällar nu men sovrummet, hallen, lilla toaletten är klart iaf, just nu håller jag på med köket. Det kommer inte finnas ett damkorn kvar i hela huset när jag är klar!!!


En annan bra sak är att jag inte har rökt sedan i måndags, och NEJ jag har INTE slutat, ciggen ligger i väskan det är bara det att jag är verkligen inte röksugen... Kanske jag blir det i morgon men det är då det!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards