Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Nettan - 10 augusti 2009 21:31

Inte kul när klockan ringde i morse, fy 17 vad trött jag var.

Roligt att träffa kollegorna och barnen igen, men dagen har gått på halvfart. Inte så många barn även fast fler var anmälda.


I fredags fick jag ont i mitt ena bröst så i morse ringde jag till min gyn och fick komma dit på e.m, hon klämde och kände och kollade med sitt ultraljud, det var tydligen en cysta så nu skall jag på riktigt ultraljud och kanske mammografi den 26:e, få se vad de säger efter det?


Fick även ont i magen på e.m och det har inte gett sig ännu, så vi får se om jag kan gå och jobba i morgon, blåbär skulle sitta fint just nu kan jag meddela :) Har varit helt sänkt sen jag kom hem från jobbet och jag som BARA skulle ha tvättat, damsugit, städat/torkat i sovrummet, lilla toaletten och hallen... Hm.... Inte mycket har blivit gjort förutom tvättat två maskiner med handdukar från landet....


I morgon ska vi åka och borra nya spärrklot inför tävlingen på lördag så då lär jag inte hinna städa heller, får väl bli på onsdag då fast då ska maken spela bowling och jag tror jag vill följa med och titta.


Idag började lilleman på en veckas basket skola i Vällingby, det är mellan

 9-16 på dagarna hela veckan med massor av basket, lek, film och roligheter.


Usch vilket "neggo" inlägg detta blev, men det är ju så det är just nu, livet kan ju inte vara på topp jämt.

Av Nettan - 10 augusti 2009 21:04

Åh, så glad jag blev att du ringde Milla!

Det behövde jag idag!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards