Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Nettan - 21 juli 2009 20:32

Usch, vilket tråkigt väder det har varit idag, största glädjen idag har varit när P ringde och sa att min dator var klar! ÄNTLIGEN har jag en fungerande dator igen med ett nytt moderkort, så nu kommer jag åt alla mina "favoriter" igen... så skönt!!!!


När vi hade hämtat den så tog vi båten ut för lite fiske, har aldrig varit så dött någon gång, en brax var allt Jonathan lyckades få på mete.

Efter det så gick vi hem och lagade middag som vi bjöd svärmor på.


Mår fortfarande ganska piss, men hoppas det går över snart... men det är väl bara att inse att man faktiskt börjar bli gammal!


Ska försöka få över korten från bröllopet på denna dator så jag kan lägga upp lite fler. Tobias och Jimmy fotade sammanlagt ca 1000 kort under dagen, tyvärr så har de inte samma "fotoseende" som jag har så jag är tyvärr inte nöjd med resultatet, men jag kan ju som sagt var inte sköta ALLT på samma gång!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards