Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Nettan - 20 juli 2009 23:29

Så jävla skit nervös som jag var innan coh under tiden.... Hade verklien tagit min toastmadameuppgift på fullaste allvar!!!!



Bruden


Åsså heeeela familjen!!!!


Tyvärr så hade jag som sagt andra uppgifter än att fota så det överlät jag till min maken och son, OCH JAG ÄR SÅÅ  BESVISKEN!!!! DOM TÄNKER INTE ALLS SOM JAG NÄR DET GÄLLER FOTOGRAFERING!!!!! FAN FAN FAN!!!!!!


Men det var det vackraste bröllop jag har varit på och du Marlie, du var ENORMT VACKER, vilken skönhet!!!!! Hoppas ni bägge är nöjda med mig under kvällen...... Längtar tills ni kommer hem och vi får höra hur ni har haft det, måste vara fantastiskt att få åka till Spa hotell, bara ni två, det är ni verkligen värda, passa riktigt på nu att njuuuuuuuuuuuuta av varandra!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Själva är vi tillbaka på landet igen efter att ha varit hemma en dag och städat, tvättat och packat om + att T ha jobbat ett par timmar. Under tiden hade jag besök av världens bästa Sessa, hade ju gått flera dagar sedan sisst nu ju.... Tur att vi får ett par dagar tillsammans i Gnarp snart och med världens bästa svägerska..... Jag lovar att illa måendet har gått över då...... ;) Då ska vi gå i skogen och prata i timmmmmmmar!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Just nu har jag sån PMS så jag är beredd att göra VAD SOM HELST!!!! FY FAN FÖR ATT MÅ SÅ HÄR!!!!!!! Jag bara gråter , gråter, gråter och gråter, ALLT är piss trist coh jag vill bara sätta mig ENSÁM på en ö i skägården och bara få vara jaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!!! Ska man verkligen behöva ha det så här?????? Pleace help!!!!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards