Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Nettan - 13 juli 2009 00:54

Har då kommit till Varberg och Södra Näs camping. Kom hit igår efter en hemsk morgon. Hade ställt klockan på 6 för att vi skulle kunna åka 7, vaknar 7.45 och klockan har INTE RINGT, panik!!!! Flyger upp ur sängen, ner och väcker J som visar sig redan vaken.... Säger till mig att han har ont i "Petter Niklas", den är jätte svullen.... Han har haft det två gånger tidigare i sitt liv men inte såhär, vi packar klart husbilen och åker till Brommaakuten, bara en före oss och han får penicillin och kompresser med alsolsprit....

Tillslut så anländer vi Varberg och våran camping efter att ha irrat runt läääänge..... Det är nu det mest sjuka av allt kommer, jag visste att ett av mina dagis barn skulle vara i Varberg, visste inte riktigt var men trodde iaf att det var samma camping. När vi kör in här så tänker jag att jag skall messa mamman och kolla vilken av dessa 558 platser de står på om de är här. Vi har bokat plats 72! Hittar platsen och då kommer det mest OTROLIGA jag varit med om, DE HAR PLATS NR 71!!!!!!! Hur galet är inte det????

I morgon åker de vidare till Öland medan vi stannar kvar här till på tisdag, Då du Elin, dåååå blir det livat värre för då anländer vi ULLARED!!!!


Idag har vi varit med fam Carlsson vid Getterön och fiskat krabbor, något jag aldrig har gjort tidigare, SKITKUL var det och jag hoppas vi får tillfälle att göra det i morgon igen :)


Nu väntar sängen och den är faktiskt väldigt skön här i husbilen, drömmen just nu är en egen husvagn och många många semestrar på campingar i Sverige,

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards