Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Nettan - 2 juni 2009 22:21

så är det bara!


Mår lite bättre som sagt idag, inte helt bra men bättre.

Tvättstugan är TOM nu och det är så himla skönt!

Hoppas bara att den förblir det nu ett tag framöver, iaf till på tisdag då vi ska ha studentmottagning här hemma. Shit! Sonen tar verkligen studenten då... var har tiden tagit vägen? ? ?


Vad har jag planerat och köpt tills dess då?

 JO, ett paket servetter... Hm...

Tidsplanering vad är det? Planering överhuvudtaget existerar inte för min del längre, hur kommer det sig?

Jag som ALLTID har varit en riktig planerare, hm... NÅT måste ha hänt på senare (sista) åren.

 Men men, det kommer säkert bli jätte bra ändå, eller ? ? ?

Det visar sig alltid på tisdag!


Ska vara hemma i morgon oxå sen har jag tänkt att jobba torsdag, fredag.

Av Nettan - 2 juni 2009 16:55

Jag har ju som sagt blivit galen i VITT!!!

 Vill ha vitt vitt vitt, överallt!

Och vet ni vad de hade när vi var och storhandlade i lördags?


Vita disktrasor, sååå himla snygga!!


Ända tills idag :(



Men hallå, ska jag koka den i klorin varje dag eller ? ? ? ?

Eller så får jag väl ha en vit fintrasa och en annan torktrasa hm...

Av Nettan - 2 juni 2009 12:56

och jag har fortfarande ont i halsen, inte lika som igår utan lite bättre är det. Har även mer ork idag och har då passat på att städa i tvättstugan, synd bara att det inte är torkväder ute idag. Jag är långt ifrån klar och har några maskiner kvar att köra...


Hoppas bara att det finns ork kvar till att ta hand om all tvätt sen oxå, styka lite gardiner och dukar skulle oxå behövas, usch gillar verkligen inte att stryka en av sysslorna som är hatisk mot min redan onda axel.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards