Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Shit vad varmt det är...

Av Nettan - 30 maj 2009 14:59

men jag tänker INTE klaga, detta är UNDERBART!!! Så härligt att sommaren äntligen är här.

Åkte till Brommaplan vid 8 i morse, packade upp massa loppis prylar och det är helt galet vad folk köper, man hinner ju inte ens lägga upp sakerna på bordet innan de första börjar. Stod lite extra mot vad jag skulle och det var väl tur det eftersom det alltid finns folk som inte kommer. Idag har det verkligen varit urdåligt utav många som inte har kommit när de skulle... Aja, jag var där i ca 3½ timme så jag har gjort mitt tycker jag.


Åkte sen till plantagen och handlade blommor och jord, nu är dessa planterade och det börjar se ok ute på tomten. Nu sitter jag och väntar på maken och sonen som har varit ute och åkt båt med grannen, när de kommer hem blir det en tur till City Gross för STORHANDLING!!!! Ja, visst är vi knäppa som åker en sån här dag, man kan ju alltid hoppas på att det inte är så mycket folk då iaf.

 
 
Nettan

Nettan

30 maj 2009 15:24

Det är tråkigt när det är folk som inte ställer upp som dom ska. Det är likadant överallt tycker jag när det gäller sånt där.
Hoppas ni fick massor sålt nu !

Ha en jättebra fortsatt dag i solen.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

30 maj 2009 23:38

Jag håller med, jag stod ungefär lika länge + att jag åkte dit en gång till, men det var ju frivilligt a

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards