Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Nettan - 30 maj 2009 20:35

Japp, så var det avklarat, storhandling på City Gross...


Det jobbiga är ju när man kommer hem och ska ha IN allt i skåp och kylen och frysen, det är det värsta jag vet när man har handlat. Idag gick det bara på 2800 kr... undra bara hur länge det räcker?

Middagen blev iaf grillspätt, ris, pommes, sallad och sås, skitgott!!! Till det ett glas rött.

Sitter nu och väntar på Johan,Sara och Thomas som skall komma, tror maken följer med dem och sjunger eftersom han och Sara har gått vidare till final i en karaoke tävling här på kvarterskrogen. Själv stannar jag hemma med lilleman eftersom inte storebror är hemma...


Just nu har jag världens sötaste lilla råtta på axeln, hon fnyser och nyser om vartannat så jag tror nog att hon är lite förskyld, kittlas gör hon iaf :)


Vinsten på loppisen idag blev ca 3000 kr, inte jätte mycket men alltid något, alla bidrag är välkommna i klubben. Nu måste vi bara se till att få in en riktigt bra sponsor till hösten, allsvenskan är ju ändå allsvenskan!

Av Nettan - 30 maj 2009 14:59

men jag tänker INTE klaga, detta är UNDERBART!!! Så härligt att sommaren äntligen är här.

Åkte till Brommaplan vid 8 i morse, packade upp massa loppis prylar och det är helt galet vad folk köper, man hinner ju inte ens lägga upp sakerna på bordet innan de första börjar. Stod lite extra mot vad jag skulle och det var väl tur det eftersom det alltid finns folk som inte kommer. Idag har det verkligen varit urdåligt utav många som inte har kommit när de skulle... Aja, jag var där i ca 3½ timme så jag har gjort mitt tycker jag.


Åkte sen till plantagen och handlade blommor och jord, nu är dessa planterade och det börjar se ok ute på tomten. Nu sitter jag och väntar på maken och sonen som har varit ute och åkt båt med grannen, när de kommer hem blir det en tur till City Gross för STORHANDLING!!!! Ja, visst är vi knäppa som åker en sån här dag, man kan ju alltid hoppas på att det inte är så mycket folk då iaf.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards