Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Nettan - 27 maj 2009 21:22

Fy 17 vilket jädrans blåsväder det har varit idag! NU måste de underbara sommardagarna och dess värme komma på riktigt snart!


Hade möte med min chef i morse, hade några frågor jag ville ha svar på och det fick jag men jag är ändå inte helt nöjd över resultatet av mötet, men men... inte så mycket att göra något åt tyvärr.

Direkt efter det hade vi i språkgruppen nätverksträff, alltid lika roligt och intressant.


Efter jobbet kom mamsen över med två jätte fina vita orkidéer, TACK!!!

Och så har vi varit på grillkväll med lillemans klass, JAA DET BLÅSTE som 17 men det gick ganska bra ändå, grillningen avslutades med brännboll, barnen mot vuxna, gissa vilka som vann??? Barnen såklart ;)


Skönt att det nu bara är två dagar kvar att jobba denna vecka. På lördag har vi loppmarknad vid Brommaplan med bowlingen, hoppas verkligen att det är bättre väder då!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards