Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

KM Helg!

Av Nettan - 26 maj 2009 21:00

I helgen var vi ju i Norrköping på KM, var lite så där innan och hade väl inte sån super duper lust men OJ så himlans kul vi hade det. Spelet gick hyfsat och jag kom 3:a, gubben vann deras!


Gubben fick ett ganska fint pris för en gång skull och själv vann jag ett presentkort på Åhléns på 100 kr, det ni ;)


Mycket stress blev det mellan spelet, hotellet och middagen men det funkade iaf, maten var supergod och sällskapet kanon! Som vanligt så blev vi ju underhållna av min bror som nog var värre än någonsin, vad han får allt ifrån är för mig en gåta, denna gång var det "haren" som var och hälsade på.


Vädret var ju oxå helt fantastiskt.Passade på att själv få komma med på bild oxå denna kväll.

 


Efter middagen i bowlinghallen så tog vi taxi tillbaka in till stan och gick på Trädgår´n, ett super härligt ställe och när man som vi kommer dit ca 25 stycken så går det bara inte att ha tråkigt!


Sen måste jag bara få säga till dig Milla, det var skit kul att få umgås med dig igen, jag har verkligen saknat det jag med, TACK för en skitrolig helg!!!!!


Till dig Jessisa så har jag tagit nästa foto enbart för din skull!

Min son sov faktiskt före din ikväll!



 
 
Ingen bild

Camilla

26 maj 2009 21:26

Vilken rolig bild... :-)

Kram Camilla

 
Marlie

Marlie

26 maj 2009 22:06

Hahah, men Peter, vafaaan :D haha!! :) :) :)
Roligaste jag sett på länge.
Slåt nästan, ååh vad hette ni nudå?! Hm.. Bengt-Göran och ???? :D

http://marliie.bloggagratis.se

 
Nettan

Nettan

27 maj 2009 00:00

Grattis till placeringarna !

Ni verkar ha haft en kanonkväll med både spel, mat och mycket skratt.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Jessisa

Jessisa

27 maj 2009 07:59

Ja det gjorde han verkligen.
Satt igår och läste det jag fick tips om, skrattade och grät om vart annat. Är hemma med Malte idag som återigen har ont i magen och nu ska det ringas ett samtal till vårdcentralen, då knölen inte heller den har gett med sig.

KRAM

http://jessisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards