Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Ny hårfärg och en dag tillsammans med svägerskan!

Av Nettan - 21 maj 2009 20:00

Tusen tack för kommentarerna!!!


Ja, det är väl så att det är för de trogna läsarna man skriver om ditten och datten och för att själv få skriva av sig lite av det man känner.


Hade iaf en superskön sovmorgon i morse, det är verkligen inte något man är bortskämd med, tror klockan var nästan 10 när jag gick upp, eller kanske inte... hon var nog halv 10, men skönt var det iaf. En lugn och skön morgon med god frukost.


Åkte till Coop med svägerskan, Sessan och f.d svägerskan och köpte hårfärg till oss bägge, alltså nuvarande svägerskan, vi kan kalla henne C och den f.d kan vi kalla M. Passade på att handla lite middag också som idag bestod av hasselbackspotatis, fläskfilé och kantarellsås *mums*.


Som sagt var så färgade vi håret på varandra och resultatet blev riktigt bra! Nu kan vi åka och ha kul i Norrköping på lördag.


Annars har dagen bara flytit på, har bla städat i skafferiet och kryddskåpet, OJ så gamla saker man kan ha, nu MÅSTE vi verkligen åka och storhandla i nästa vecka när lönen kommer... TACK C för hjälpen!


Nu sitter maken och jag som vanligt vid varsinn dator på varsinn våning med varsitt glas rött, samtidigt som vi lyssnar på Caroline Af Ugglas på hög ljudvolym och alldeles strax ska vi äta kräftorna som jag köpte idag.

 
 
Nettan

Nettan

21 maj 2009 21:52

Färgat håret och ingen bild på det - buuuu ! Ha ha !
Tur att smaken är som baken för att lyssna på carolina skulle jag aldrig göra. Ha ha !
Ha en jättebra kväll !
kram

http://hasselby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards