Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Bowling, bowling, bowling

Av Nettan - 21 maj 2009 00:28

Ja, det känns som om jag LEVER bowling just nu!


Kanske inte så annorlunda mot vad jag brukar göra då men jag tror det känns xtra nu när det är långledigt. Ja, jag har faktiskt semeter på fredag och det är såå himla skönt. Stugan kommer ha 6 barn där på fredag, visserligen var det fler från början men sen blev fler och fler lediga... Så det är tur att vi har två kollegor som ställde upp och jobbade och vi andra fick ta semester, TACK!


Tillbaka till bowlingen då, hade korpfinal igår som slutade med en 3:e plats (Jonathan blev glad för "buckalerna" iaf), och idag har jag varit och spelat Seriefiguren, Vad är Seriefiguren? Till Seriefiguren bjuds en spelare in från varje förening. Det är den som varit snittbäst under året som deltar, eller om den inte kan den efter osv. Hos oss var det ett par stycken som inte kunde vara med så nu fick jag chansen.Tyvärr så gjorde jag inte klubben rättvisa. Det gick med andra ord INTE bra!!! (jag som gärna hade vunnit hängsmycket som var i form av en kägla).

På lördag är det bowling IGEN, då är det KM i Norrköping, ska bli kul att se om jag kan försvara min mästarinna titel?! Inte nåt jag direkt strävar efter, händer det så händer det!


Jonathan är nu hos farmor och här sitter maken och jag vid varsinn dator och med varsitt glas rött, klockan är typ mitt i natten och radion är på och det är sååå HÄRLIGT!!!! Tänk att inte behöva gå upp till klockan kl 05.50 i morgon, gud så skönt!

 
 
Nettan

Nettan

21 maj 2009 11:18

Va skönt det lät !
Lungt och stilla så där på en onsdagsnatt !
Hoppas ni har fått sova ut också !

kram och lycka till på lördag

http://hasselby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards