Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Nettan - 12 maj 2009 20:12

Vet inte om det är årstiden som gör att jag helt plötsligt har blivit galen i VITT!!!


Vill göra om överallt här hemma nu och ha det VITT! Skrattar lite för mig själv Åsa just nu, vem var det som skrev en kommentar för ett tag sedan om just vitt (och svart) till mig :).


Sprang ner i linneskåpet och skulle hämta en vit löpare att lägga på bordet... VÁ??? Hade ingen!!! Men vaddå, alla människor har väl det, eller? Ja, tydligen inte jag då... Åh, vad jag vill ut och shoppa nu!

Måste nog surfa runt lite och få lite vita idéer!



Av Nettan - 12 maj 2009 13:05

Gick hem från jobbet idag efter att jag varit hos läkaren och fått penicillin mot urvägsinfektion, jag mår INTE bra kan jag lova, fy fan!

Tänkte passa på att uppdatera lite här.


Söndagen bestod av 8 års kalas mellan 12-14, jag måste ju säga att jag beundrar de som jobbar på fritids/skola. Även fast jag själv jobbar med barn så är det som två helt skillda världar, 1-3 åringar jämfört med 12 st 7-8 åringar är en baggis. Kul hade de iaf och det är väl huvudsaken, sen att man själv fick inta ryggläge i 1 timme efter att de hade gått hem är en helt annan sak.


Har även passat på att badat de små liven i helgen, UJ så roligt det var att se dem simma omkring i badkaret. Appropå det MIA så har jag oxå en son som bara MÅSTE göra rent i buren och detta IDAG! Nu börjar det lukta och jag tänker då inte göra det!



Igår måndag så fick vi med lillemans skola gå på fotboll, det var BP-Helsingborg. Hade faktiskt trott att det skulle bli en bra match men vi gick i halvlek och då stod det 0-3 till Helsningborg. Skolans sambaorkester var där och spelade och stod för "hejjaklacken".



Jag var ju även bara tvungen att fota nr 17 i HIF, det var ju Henke Larsson!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards