Alla inlägg den 7 april 2009

Av Nettan - 7 april 2009 21:26

SHIT vad länge sen det var jag skrev nu, du har rätt brorsan, dax för uppdatering!!


Fast när man inte har nåt att skriva så är det ju inte så kul!


Kan ju alltid visa några foton från möhippan i lördags.

Den blivande bruden i nån hemsk utstyrsel.

Och så hade vi kängruboxning i Vasaparken, något av det jobbigaste jag någonsin varit med om. Dräkterna vägde 15 kilo och jag lovar, till slut kunde man inte lyfta armarna utan då blev det nog mest brottning eller nåt liknande. Men jäkligt kul var det iaf.

Vi hade strålande väder hela dagen och allt gick bra, tror även att den blivande bruden är mer än väl nöjd med dagen?!


I söndags hade jag ljusparty och det blev en bra försäljning för Charlotte.


Nu är det bara i morgon och 6 timmar på torsdag kvar att jobba, sen är det ledigt i ett par dagar, sköööööönt!


Vet ni vad det bästa med mitt jobb just nu är? Jo, att man får vara ute hela dagarna i den härliga vårsolen och automatiskt bygga upp lite solbränna sakta men säkert, så himla underbart!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards